Customer success

Til het succes van je klanten naar een hoger niveau en word hun vertrouwde adviseur. Boost customer lifetime value en verzeker ook het succes van jouw bedrijf!
Plan een verkennend gesprek
Scroll
  Customer success

Boost customer
lifetime value.

De verwachtingen van je klant zijn torenhoog. De tijd dat jij langsging om je nieuwste dienst of product voor te stellen en vervolgens rustig achterover kon leunen is voorbij. Je klant verwacht vandaag een echte succesadviseur. Iemand die snapt waar hij met zijn bedrijf naartoe wil. Iemand die hem de meest effectieve tools en inzichten aanreikt om zijn dromen waar te maken. Obstakels uit de weg ruimt. En dat is maatwerk, want elke klant is anders...

Over het Customer Success leertraject

In het Customer Succes leertraject verwerf je de juiste competenties om klanten pro-actief te adviseren en begeleiden naar bedrijfssucces. Van inzicht in wat succes concreet inhoudt per klant, tot een praktisch stappenplan, sturen van verandering, handige digitale tools én steengoede soft skills.

Leertraject.

Customer success leertraject

Inhoud.

Customer success inhoud

Wat leer je in dit traject?

  • Heldere visie op wat succes betekent voor je klant.
  • Methodologie om gefocust en doelgericht succes voor je klant te realiseren.
  • Kennis van en technieken om veranderingsprocessen bij klanten in goede banen te leiden.
  • Implementatie van digitale tools voor het nemen van slimme beslissingen.
  • Sterke zelfkennis als basis om klantenrelaties te verdiepen.
  • Efficiënt en effectief samenwerken met verschillende persoonlijkheidsprofielen.

Hoe verloopt het
Customer Success
leertraject?

Het Customer Success leertraject omvat standaard 6 leermomenten. Maar jouw bedrijf en jouw visie op Customer Succes zijn uniek. Daarom stellen wij ook met plezier een leertraject op maat samen!

customers (2)

Customer Success Opgehelderd

Creëer een duidelijke visie op wat succes betekent voor je klant, voor je bedrijf en voor jezelf

Prosci Change Management Fundamentals

Zet een snel veranderende bedrijfswereld naar je hand met de Prosci Change Management methodologie.

sport
layout

Microsoft Power BI in de vingers

Maak waardevolle data overzichtelijk en inzetbaar voor jezelf, je collega's en je klanten met Microsoft Power BI

Dynamics Journey to Success

Verzeker het slagen van projecten bij je klant door succes te plannen met de Dynamics Journey to Succes aanpak

symbol
purple-rhombus

'Power App' je bedrijf

Bouw snel en eenvoudig intuïtieve applicaties voor je bedrijf en je klanten met Microsoft Power Apps

Boost succes met soft skills

Verdiep relaties met je klanten en je collega's dankzij sterke kennis van jezelf en anderen, teamwork, communicatievaardigheden,...

orange-quadrates

Voor wie?

Het Customer Succes leertraject is gericht op alle werknemers die in contact komen met klanten. Van customer service en sales, tot consultants, marketing, management...

Formaat

De Customer Success opleiding is een blended-learning traject. Het omvat zowel klassikale trainingen en online webinars, als praktijkcasussen, zelfstudie en team opdrachten. Én feestjes, want successen moeten gevierd worden! Onze Learning & Development Specialist staat je met raad en daad bij doorheen het hele traject.

Creëer een leertraject
op maat van jouw bedrijf

Leermomenten uit verschillende trajecten combineren tot een uniek programma voor je bedrijf? Of zijn er bepaalde cursussen die je niet terugvindt in ons aanbod? Wij doen graag een voorstel op maat!

Gratis workshop: De must-have competenties voor je digitale strategie.

Welke competenties moet jij zeker in huis hebben voor jouw digitale ambities? Met deze vraag gaan we aan de slag in een halfdaagse workshop. Wij vertalen jouw digitale strategie naar de benodigde kennis, vaardigheden en inzichten. En dat helemaal gratis! Waar wacht je nog op?

alexandru-acea-rM-3w8B6qz4-unsplash

Wat zeggen
klanten over ons?

Ontdek de ervaringen van klanten.
Wat vonden zij van de leertrajecten voor digitale transformatie?

Getting started with Power BI
Een goeie balans tussen theorie en interactieve oefeningen met veel ruimte om onze eigen ervaringen uit te wisselen en te bespreken
Getting started with Power BI
C.J. -
Interpersonal skills: know yourself, know the other
De hele opbouw, de boeiende interactie en het onderwerp zelf maakten dit tot een hele interessante sessie
Interpersonal skills: know yourself, know the other
K.V. -
Dynamics Journey to Customer Success
Een goeie balans tussen theorie en interactieve oefeningen met veel ruimte om onze eigen ervaringen uit te wisselen en te bespreken
Dynamics Journey to Customer Success
R.D. -
Getting started with Power BI dashboards
Ik vond de hele praktische oefeningen heel waardevol; en in het bijzonder het zeer goed georganiseerde hands-on lab
Getting started with Power BI dashboards
D.P. -
Change Management Fundamentals
Change Management is deel van onze job maar tot nog toe deed ik het instinctief. Nu ken ik de theorie erachter en dat is bijzonder nuttig en bruikbaar
Change Management Fundamentals
N.VA -

Contacteer onze experts.

Je digitale verandering boosten met de juiste competenties? Wij staan te popelen om met jou aan de slag te gaan!

Neem contact op met onze competentie-experts voor een verkennend gesprek. Je bent welkom in ons kantoor te Kontich of in een virtuele meeting.