Future-proof Selling
Over het leertraject
Leer succesvol te verkopen in de markt van morgen. Van inzicht in het belang van een Business Value Sales aanpak, het verband met Customer Success, omgaan met een veranderend verkooplandschap, tot technologie en sterke interpersoonlijke vaardigheden.
Aantal leermomenten
Standaard 7 leermomenten.
Voor wie
Werknemers die betrokken zijn bij de verkoop van producten of diensten.
Data-driven Customer Engagement
Over het leertraject
Ontwikkel kennis en vaardigheden om klantengegevens te verzamelen, bewerken en interpreteren. Van inzicht in het belang van data voor bedrijfssucces en datagedreven marketing, tot kennis van de GDPR-wetgeving, digitale tools en scrum methodologie voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen.
Aantal leermomenten
Standaard 7 leermomenten.
Voor wie
Werknemers in management, marketing, sales en customer Service.
Modern Organisation & Collaboration
Over het leertraject
Leer jezelf optimaal te organiseren en samen te werken in een digitaal landschap. Van inzicht in spelregels voor efficiënt en veilig (samen)werken in cyberspace, flexibel bedrijfsprocessen verbeteren met het scrum model, tot krachtige technologie en soft skills.
Aantal leermomenten
Standaard 8 leermomenten.
Voor wie
Werknemers die werken binnen een digitale bedrijfsomgeving.
Adoption & Change
Over het leertraject
Ontdek hoe je veranderingsprocessen kan plannen en begeleiden. Van inzicht in het belang van change & adoptie en praktische handvaten om deze te plannen tot tooling en sterk communicatievaardigheden.
Aantal leermomenten
Standaard 6 leermomenten
Voor wie
Werknemers die sturend of uitvoerend betrokken zijn bij projecten waar verandering in het spel is.
Customer success
Over het leertraject
Verwerf de juiste competenties om klanten pro-actief te adviseren en begeleiden naar bedrijfssucces. Van inzicht in wat succes concreet inhoudt per klant, tot een praktisch stappenplan, sturen van verandering, handige digitale tools én steengoede soft skills.
Aantal leermomenten
Standaard 6 leermomenten.
Voor wie
Werknemers die in contact staan met klanten: customer service, sales, consultants, marketing, management.